Job 39 van 79


Report this listing

Solliciteren



Customer Service | Dilbeek | Vast contract


Functie

Spreekt duurzaamheid jou aan? Customer Service rol binnen innovatief technisch bedrijf regio Dilbeek ! Onmiddellijk vast contract

Jouw missie binnen dit team van 2 collega's : je zorgt voor de dienst na verkoop / klantendienst van België en Luxemburg voor aanvragen van klanten, distributeurs en eindgebruikers.

Als customer service officer ben je verantwoordelijk voor de taken in de service afdeling die de link vormt tussen de klanten en het sales & service team.
  • Je geeft informatie aan klanten over producten en toepassingen
  • Je verwerkt en volgt reparaties op , volgt het onderhoud van verkooporders op , volgt service planning op
  • Interne communicatie en projectopvolging met HQ in Italië rond onder andere digitalisering, monitoring
  • Samenwerking met de Sales Manager

Jouw profiel

Talenkennis : NL | FR zeer goed , ENG goed

Wat typeert jou? Je neemt graag initiatief, bent oplossingsgericht , gaat graag connecties aan

  • De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • Klanten: Ondernemingsraden
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Groothandel
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)

Aanbod

Voltijdse functie
Je werkt 39 uur per week
20 dagen vakantie, 6 extra ADV dagen op jaarbasis
Werkuren van 8-12 uur en 13-17 uur , op vrijdag tot 16 uur
Glijdend uurrooster | flexibiliteit mogelijk in beperkte mate
Home work | Hybride werken na inwerkperiode 2 à 3 dagen per week

Adecco heeft zicht op het budget voorzien voor deze aanwerving.
CAO bonus op resultaten
Extralegale voordelen : groepsverzekering , hospitalisatieverzekering , maaltijdcheques ...


Sollicitatieprocedure:
  • online kennismakend gesprek met HR
  • Assessment soft skills (online)
  • Gesprek op bedrijf

    Adecco Permanent Recruitment Center werkt enkel op vacatures die jou een onmiddellijk vast contract garanderen. Wij staan in voor rekrutering & selectie bij onze klanten.

    Interesse in deze vacature? Solliciteer online, wij garanderen een snelle en discrete behandeling van je kandidatuur.
    Zit je nog met vragen? Of is dit jobvoorstel niet helemaal wat je zoekt?
    Contacteer ons, wij bespreken graag mogelijkheden op maat.

    Adecco Perm Recruitment Center - 051 66 11 20 - prc.west@adecco.be

Solliciteren

478 COMPETENCE CENTER W-V
+32 (0)51 66 11 20

Solliciteren